szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A nem kevéssé ironikus kisfilmmel a készítők a sztereotípiákat is agyon akarták csapni.

Gyönyörű pázsit, szépen gondozott kert, klasszikus olasz udvarház. Egy boldog kislány, aki könnyű és mégis csábító, finomságokkal teli reggelire vágyik.

Anyukája csak annyit mond: "Ilyen reggeli nincs. Hulljon rám egy aszteroida, ha van!"

A végeredményt mutatjuk:

Itt pedig a második rész:

A Buondì nevű nassolnivalót hirdető reklámfilmet a Saatchi & Saatchi készítette, melynek kreatív igazgatója szerint a film szerette volna megtörni a sztereotíp olasz család-képet, melyben mindenki tökéletes. "Azt a fajta iróniát akartuk használni, ami a neten megy", mondta a reklámszakember, "A tv megöregedett, és az a mi hibánk is, reklámosoké".

A hirdetés természetesen igen csak megosztotta a nézőket. A legtöbben természetesen azt kritizálták, hogy futhat-e egy ilyen reklám két rajzfilm között, és azt, hogy ami történik benne, az egyáltalán nem vicces vagy ironikus. Persze olyan is volt, aki azt mondta, hogy végre egy reklám, amitől reggelizni támad kedve.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!