Mi lenne, ha senki sem lenne csúnya?

Ez csak egy jelző, a Diesel reklámja szerint akár meg is szabadulhatnánk tőle.

  • hvg.hu hvg.hu
Mi lenne, ha senki sem lenne csúnya?

A tökéletlen tökéletességet dicsőíti legújabb, úttörő erejű reklámjában a Diesel – áradozott az új szpotról a Kreatív. Az Edith Piaf Je Ne Regrette Rien című dalával a háttérben a 2:10 másodperces kisfilm olyan modelleket sorakoztat fel, akiknek a külsője szembemegy a szépség sztereotípiáival: van, akinek bőrhibája van, másnak fogszabályzója, van, aki kancsal, másnak meg egyszerűen csak bozontos a szemöldöke.

A reklámot rendező francia Francis Rousselet korábban Madonnával és Snoop Dogg-gal is dolgozott együtt. „Egyedinek lenni sokkal szebb, mint tökéletesnek lenni” – magyarázta a Diesel művészeti igazgatója, Nicola Formichetti.

Kádár Tamás: Nincs jó válasz

Kádár Tamás: Nincs jó válasz

Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.