Mi lenne, ha senki sem lenne csúnya?

Ez csak egy jelző, a Diesel reklámja szerint akár meg is szabadulhatnánk tőle.

  • hvg.hu hvg.hu
Mi lenne, ha senki sem lenne csúnya?

A tökéletlen tökéletességet dicsőíti legújabb, úttörő erejű reklámjában a Diesel – áradozott az új szpotról a Kreatív. Az Edith Piaf Je Ne Regrette Rien című dalával a háttérben a 2:10 másodperces kisfilm olyan modelleket sorakoztat fel, akiknek a külsője szembemegy a szépség sztereotípiáival: van, akinek bőrhibája van, másnak fogszabályzója, van, aki kancsal, másnak meg egyszerűen csak bozontos a szemöldöke.

A reklámot rendező francia Francis Rousselet korábban Madonnával és Snoop Dogg-gal is dolgozott együtt. „Egyedinek lenni sokkal szebb, mint tökéletesnek lenni” – magyarázta a Diesel művészeti igazgatója, Nicola Formichetti.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.