szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ez csak egy jelző, a Diesel reklámja szerint akár meg is szabadulhatnánk tőle.

A tökéletlen tökéletességet dicsőíti legújabb, úttörő erejű reklámjában a Diesel – áradozott az új szpotról a Kreatív. Az Edith Piaf Je Ne Regrette Rien című dalával a háttérben a 2:10 másodperces kisfilm olyan modelleket sorakoztat fel, akiknek a külsője szembemegy a szépség sztereotípiáival: van, akinek bőrhibája van, másnak fogszabályzója, van, aki kancsal, másnak meg egyszerűen csak bozontos a szemöldöke.

A reklámot rendező francia Francis Rousselet korábban Madonnával és Snoop Dogg-gal is dolgozott együtt. „Egyedinek lenni sokkal szebb, mint tökéletesnek lenni” – magyarázta a Diesel művészeti igazgatója, Nicola Formichetti.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!