Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Ez csak egy jelző, a Diesel reklámja szerint akár meg is szabadulhatnánk tőle.
A tökéletlen tökéletességet dicsőíti legújabb, úttörő erejű reklámjában a Diesel – áradozott az új szpotról a Kreatív. Az Edith Piaf Je Ne Regrette Rien című dalával a háttérben a 2:10 másodperces kisfilm olyan modelleket sorakoztat fel, akiknek a külsője szembemegy a szépség sztereotípiáival: van, akinek bőrhibája van, másnak fogszabályzója, van, aki kancsal, másnak meg egyszerűen csak bozontos a szemöldöke.
A reklámot rendező francia Francis Rousselet korábban Madonnával és Snoop Dogg-gal is dolgozott együtt. „Egyedinek lenni sokkal szebb, mint tökéletesnek lenni” – magyarázta a Diesel művészeti igazgatója, Nicola Formichetti.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.