Ezt a reklámot nem engedték adásba az Oscar-gála közvetítése alatt
Pedig az anyaság valóságát próbálta bemutatni.
hvg.hu
A szülés utáni regenerációra specializálódott amerikai márka, a Frida Mom erős és valósághű hirdetéssel készült az idei Oscar-gálára, a közvetítés házigazdája, az ABC televízió azonban nem volt hajlandó leadni a kisfilmet, annak ellenére, hogy sem erőszak, sem szex, sem vallás, sem politika nem volt benne.
Egy újszülöttel otthon boldogulni próbáló, a szülésen nemrég áteső anya meglehetősen nehéz éjszakáját mutatja be a maga realitásában. Ez a realitás azonban túl soknak bizonyult.
Az ABC döntését sokan felháborodva fogadták. Néhány celeb anya a közösségi oldalakon adott hangot a nemtetszésének. Busy Philipps például arról írt, hogy konkrétan elsírta magát a reklámon, és sürgette, hogy legyen minél több olyan hirdetés, amely leveszi a stigmát a nők valós tapasztalatairól. „Valószínűleg a szemünk se rebben, amikor meglátunk egy erekciós problémákkal foglalkozó hirdetést, ezt meg letiltják?” – tette fel a költői kérdést.
Orbán Viktor bejelentése alapján 3 százalékos kamatozás mellett kaphatnak lakáscélú jelzáloghitelt azok, akik első ingatlanjukat vásárolnák meg. De mennyit nyerhetnek az érintettek az új kölcsön indulásával? Hogyan hathat az új támogatás a lakáspiacra? Milyen feltételei lehetnek? A Bankmonitor szakértői elemezték a bejelentést.