A női mellbimbóktól rettegő közösségi oldalakon eleve nagyot szólhat egy olyan kampány, amelynek női mellek vannak a középpontjában, még ha néhol ki is vannak kockázva. Az Adidas bevállalta, és 25 meztelen női mellel hirdeti a sportmelltartóit.
„Hiszünk abban, hogy a női mellek, legyenek bármilyen méretűek vagy alakúak, megérdemlik a tartást és a komfortot. Az új sportmelltartóink ezért 43 különböző stílusban érkeznek, hogy mindenki megtalálja magának a számára megfelelőt” – írták a képmontázshoz.
A provokatív reklámmal nemcsak a közösségi oldalakon, hanem óriásplakátokon is jelentkezik majd az Adidas.
A reakció vegyes volt. Voltak, akik a hirdetés bátorságát és fontosságát méltatták, megemlítve, hogy ha több ilyen ábrázolás lenne szem előtt, a fiatal lányok nem aggodalmaskodnának a kinézetük miatt. Mások a gyerekeket féltették a látványtól, és nem igazán értették, hogy milyen reklám az, amelyen nem látszik maga a termék – azaz a sportmelltartó. Felvetették azt is, lehetséges, hogy csak arról van szó, hogy ismét a nők testét használták arra, hogy egy sokkoló reklámmal pénzt keressenek.
Más kérdés, hogy miért is számít sokkolónak a női mellek látványa.
Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.