Ha abból indulunk ki, hogy a Super Bowl finoman szólva is drága reklámidejét olyan hirdetésekkel igyekeznek kitölteni a cégek, amelyek rezonálnak valahogyan az ország állapotára, akkor a most bemutatott kisfilmek alapján igencsak vicces a hangulat. Az utalások a járványra megfogyatkoztak, az emberek minden jel szerint nem szembenézni akarnak a valósággal, hanem menekülni onnan. Ehhez pedig nagy neveket nyertek meg maguknak a cégek.
A BMW Zeuszt csinált Arnold Schwarzeneggerből és Hérát Salma Hayekből, de igazán nagyot a bébi Pegazus üt.
A Planet Fitness egy reklámba sűrítette Lindsay Lohant, Dennis Rodmant és William Shatnert.
A Chevy a Sopranos hangulatot idézte meg.
A Hellmann’s az élelmiszerpazarlás ellen vette fel a harcot a maga módján.
Paul Rudd és Seth Rogan a Lays kedvéért nosztalgiázott kicsit.
A General Motors Austin Powerst idézte meg.
Az Amazon Alexája Scarlett Johansson és Colin Jost életét forgatja fel.
A Bud Light Guy Fieri ízlelőbimbóit vette kölcsön.
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:
„A rendszerváltásnak három pillére kell legyen: a jogállam helyreállítása, az állami bűnszervezet, továbbá az orosz csatlósviszony felszámolása” – hangsúlyozza Magyar Bálint szociológus, a maffiaállam-elmélet kidolgozója, aki szerint a rezsimváltó ellenzék igazi szűk keresztmetszete Magyar Péter személye.