A norvég posta Karácsony Apó és Föld Anya szakításával kampányol a károsanyag-kibocsátás ellen

Megérkezett a 2022-es karácsonyi szezon valószínűleg legszomorúbb reklámja, ami egyben a norvég posta önpromója is.

  • hvg.hu hvg.hu
A norvég posta Karácsony Apó és Föld Anya szakításával kampányol a károsanyag-kibocsátás ellen

A norvég postának sikerült összehoznia 2022 legnyomasztóbb karácsonyi reklámját. A filmben Karácsony Apó és Föld Anya békében, szeretetben élnek együtt, azonban kapcsolatukba az emberek kapzsisága is beleszól, hiszen valakinek az ő karácsonyi kívánságukat is teljesítenie kell.

A kisfilm amellett, hogy nagyon szomorú és nyomasztó, mindemellett a klímaváltozásról szól, főképp azoknak a norvég cégeknek akar beszólni, amik eddig nem csökkentették károsanyag-kibocsátásukat, ezt Norvégia száz legnagyobb cégéből eddig mindössze a tíz tette meg.

Persze, a postának azért maradt ideje arra, hogy egy kis önpromót is belecsempésszen a posztba: azt nem mulasztották el odaírni, hogy ők ezen tíz cég egyike.

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Felvesz a kamera, amikor valami kínos dolgot művelük, majd még fel is kap az internet. A Coldplay-koncerten lebukó vezérigazgató története jól példázza, hogyan változhat meg valakinek egyik napról a másikra az élete a kéretlen nyilvánosság hatására. Milyen nagy lebukásokról tudunk még? Mit tehet az ember, ha lebénítja a jumbo screen, még akkor is, ha nem jár tilosban?