szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Saját bőrproblémája miatt ásta bele magát az arcápolás témájába. A Krémmánia hobbinak indult, a 2017-ben a Helia D-vel megalapított saját márkája, a Geek & Gorgeous 2021-ben már 1,8 milliárd forintos árbevételt ért el.

A Krémmánia hőskorában még többször perrel fenyegették a cégek, ha nem veszi le a negatív véleményeket, de a weboldalt egykor hobbiból elindító Rácz Judit mindig visszaverte ezeket a támadásokat. A 2010-ben elindult Krémmánia a mai napig fontos kapaszkodó azoknak, akik eligazítást, értékelést, véleményeket szeretnének a különböző kozmetikumokról, vagy épp az összetevők listája iránt érdeklődnek.

Rácz Judit 2014-ben adta el az oldalt a Central Médiának, majd elindította a Paula’s Choice magyar webshopját, később pedig a Skinsmartot, ahol az értékesítés mellett felvilágosítással is foglalkoznak. 2017-ben alapította meg a Helia D-vel közösen a saját márkáját, a Geek & Gorgeous-t, amely 2021-ben 1,8 milliárd forintos árbevételt ért el – és közben nagyon sokak bőrét mentette meg.

A HVG-nek adott interjúban beszélt arról is, hogy maga is teszteli és kipróbálja a krémeket és szérumokat, és sokszor megnézi a bőrét annak, akivel először találkozik. „Hangosan nem mondok ki semmit, soha nem kezdeményezek bőrápolással kapcsolatos beszélgetést” – mondta.

Az interjúból kiderül az is, hogy miért adta el annak idején a Krémmániát, hogy miért állították le a biztonsági őrök a drogériákban, és hogy mi köze a Gmail chatjének a smiley gombjához. A teljes portré a HVG e heti számában és a hvg360-on olvasható.

null
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!