Illatos óriásplakáttal reklámozza magát a McDonald's

Ugye, hogy ön is bárhol felismerné a sült krumpli illatát?

  • hvg.hu hvg.hu
Illatos óriásplakáttal reklámozza magát a McDonald's

Összetéveszthetetlen a McDonald’s illata, ezért az étteremlánc hollandiai csapata úgy döntött, megpróbálkoznak egy olyan marketingstratégiával, amely egyedül az emberek szaglására épít. Olyan óriásplakátokat fejlesztettek ki, amelyeken nincsen semmi, még egy logó se kerül rájuk.

A jellegzetesen sárga és piros plakátokon viszont apró lyukak találhatók, belülre pedig egy tálcán ételt lehet tolni, ez a reklámvideó szerint a legtöbb esetben sült krumpli lesz majd, amelynek illatát ventilátorok segítségével fokozatosan oszlatnak el. Abban bíznak, hogy amikor az éttermek közelében elhelyezett installációkból terjedő illat megüti a járókelők orrát, annyira megkívánják majd a gyorskaját, hogy be is térnek majd hozzájuk.

Smells Like McDonald’s

We’ve all been there: you go on an elevator, the subway, or a conference room, and you get a whiff of it. You can’t see it, but you know it: McDonald’s. A scent as recognizable as their logo or jingle. That’s why McDonald’s Netherlands put their iconic smell to the test, using nothing else in their latest campaign.

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.