Nem született döntés annak a rendőrnek a fegyelmi tárgyalásán, aki nem akarta, hogy a KDNP-t reklámozzák a fotójával
Laponyi Zsolt őrmester és a rendőrség is kitartott álláspontja mellett, a kép továbbra is elérhető Rétvári Bence oldalán.
Laponyi Zsolt őrmester és a rendőrség is kitartott álláspontja mellett, a kép továbbra is elérhető Rétvári Bence oldalán.
A Cosmoprof Bologna 2025 nem csupán egy újabb szépségipari szakkiállítás volt – tökéletesen tükrözte, milyen gyorsan változik az iparág. Farkas Zsolt beszámolója.
A digitális marketing világában napjainkban már nem elég csupán hirdetni, a márkáknak érzelmi kapcsolatot kell teremteniük a közönségükkel.
Az Evolut lifestyle ügynökség nemrégiben átfogó kutatást végzett a szépségipar 100 vezető márkájának hirdetései alapján. A vizsgálat során 300 kiemelkedően teljesítő reklámot elemeztek az európai és amerikai piacokon, és meglepő eredményekre jutottak.
Már eddig is a kissé szokatlan kommunikációjáról volt híres a Duolingo, de most szintet léptek: eljátszották, hogy az ikonikus baglyukat elgázolta egy Tesla. De hogy jön ehhez Dua Lipa és a WHO? És biztos, hogy meghalt a kabala? Mutatjuk a válaszokat, és azt, hogy mennyire bevált a szokatlan marketing.
A világban szeretet és béke, a BDPST-csoportnál a mesterséges intelligencia és a tanulás éve lesz 2025.
Kezd divatba jönni a botránykeltés mint megfizethető marketingfogás. Legutóbb egy indiai cég stresszellenes kampánya okozott mérhetetlen szorongást.
Az év legfontosabb találmányai között – idén már írhatjuk: természetesen – ott vannak a mesterséges intelligencia kategóriájába tartozó újdonságok is. Íme a TIME magazin 200-as találmánylistájának MI-szekciója.
Téved, aki azt gondolja, hogy manapság azért eszünk, mert éhesek vagyunk. Ez a legritkább.
Ugye, hogy ön is bárhol felismerné a sült krumpli illatát?
A kimagasló infláció miatt reálértéken erős apadás mutatkozott mind a hazai média reklámbevételében, mind a kommunikációs szektorok bevételében: az előbbi 6,6 százalékkal, az utóbbi 3,1 százalékkal csökkent tavaly az előző évihez képest. Ehhez csak kismértékben járult hozzá, hogy az állami cégek kommunikációs költéseit jelentősen visszafogták.
Nem, ez nem egy újabb, földi halandók számára teljesen hozzáférhetetlen ipari robotkutya, hanem egy olyan elektromos blöki, melyre a megfelelő pénzösszeg birtokában bárki szabadon lecsaphat. Teszten a Unitree Go2.
A talpon maradás érdekében a kiskereskedőknek már az idei ünnepi időszakban érdemes megfontolniuk, hogy a mesterséges intelligencia segítségével elégítsék ki vásárlóik igényeit, javítsák a vásárlási élményt és hatékonyabb működést érjenek el – hívja fel a figyelmet a Deloitte elemzőcég.
Elvitelre - a podcast, amelyben az adott hét legjobb HVG hetilapos és hvg360-as anyagaiból válogatunk. Csak indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! Ezen a héten Szabadkára, a szabad döntés illúziójába és a vendégmunkásgettóba utazunk.
Még inkább csak szokják és tanulják a mesterségesintelligencia-alapú eszközök használatát a marketingesek – derült ki körkérdésünkből. Igaz, maga az MI is hasonló cipőben jár. Ugyanakkor az már most biztos, hogy bizonyos folyamatok könnyedén felgyorsíthatók így.
Az elmúlt évtizedben a technológia óriási hatást gyakorolt a marketingre. A közösségi média megjelenése és terjedése alapjaiban változtatta meg a vállalatok és a vásárlók közötti kommunikációt. Most pedig újabb átalakulás következik: a mesterséges intelligencia (AI) forradalmasítja az online marketinget. Az AI már nem pusztán a jövő zenéje – jelenünk szerves részét képezi, mindennapi életünk számos területén alkalmazhatjuk. A marketing világában ez különösen igaz, ahol az innováció, a kreativitás és a hatékonyság mindig elsőbbséget élvez. Az AI és a marketing találkozásának eredménye olyan innovatív eszközök létrejötte, mint a ChatGPT, amely új dimenziókat nyit meg a marketing szakemberek számára.
A mesterséges intelligencia egyre több területet forradalmasít az online marketingben, legyen szó szövegírásról, képgenerálásról vagy a kampányok optimalizálásáról.
A piaci környezet azt diktálja a sörgyártóknak, hogy ne csak a férfi fogyasztókban gondolkodjanak.
Két lista végtelen elemszámú: egyiken a tuti startupötletek vannak, melyekkel bárki meggazdagodhat; másikon a mesterséges intelligencia ígért felhasználási módjai üzleti környezetben. Utóbbi területről olyan, már megvalósult, kézzelfogható eredménnyel járó eseteket – és 11 hasznos szolgáltatást – gyűjtöttünk össze, melyekből a vállalatok ihletet meríthetnek saját marketingfolyamataik optimalizálásához.