szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Hell Energy aludobozos, környezetbarátnak füllentett vízzel bővíti a termékportfólióját, ennek a víznek a reklámozásához adja arcát a kubai-amerikai származású színésznő.

A magyar cég, a Hell Energy az energiaitalok, a jegesteák és jegeskávék után alumíniumdobozban fogja kínálni szűrt ivóvizét, a FloeWatert is. Az új termék reklámarca pedig Eva Mendes. Ryan Gosling felesége június közepétől tűnik fel a víz kampányában – írja a tények.hu.

Eva Mendes a FloeWater arcaként a Blikkben lévő hirdetésben
hvg.hu

A FloeWatert a Hell azzal hirdeti, hogy az környezetbarát abban az értelemben, hogy a saját fejlesztésű (“forradalmi”) technológiájukkal megszűrt vizet nem PET-palackban árulják, hanem a sokszor újrahasznosítható, BPA-mentes belső bevonatú alumíniumdobozban, Mendes pedig azért is csatlakozott reklámarcként a vízmárkához, mert ő “az életéből már teljesen kiiktatta a műanyagokat”.

Épp ezért talán fontos emlékeztetni magunkat: egy csomagolásban árult víz eleve nem lehet környezetbarát.

A Hell nem először dolgozik együtt világhírű színésszel, emlékezetes, hogy a Covid előtt Bruce Willis volt a cég energiaitalának reklámarca.

Csak úgy ömlik a közpénz a Hell Energyre

Záporoznak az állami milliárdok a Hell Energyre, miközben a tulajdonosok csak gyáravatáskor tűrik a nyilvánosságot, a legvagyonosabb vállalkozók listájáról viszont töröltették a nevüket.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!