Azahriah, miután a Forbes a legértékesebb magyar celebnek választotta: A „celeb” jelző az utolsó, amit szeretnék magamnak
Szerinte a celebséget mindenki a „tévés trashsel” köti össze, de annak nagyon örül, ha sok mindenkire hatással lehet.
hvg.hu
A „celeb” jelző az utolsó, amit szeretne magának – írta közösségi oldalára Azahriah, akit a Forbes a minap a legértékesebb magyar celebnek választott.
Mi is beszámoltunk arról, hogy a magazin immár tizenegyedik alkalommal állította össze a szokásos celebrangsorát, benne harminc ismert emberrel. A listát Azahriah vezeti, aki a tavalyi helyezéséhez képest összesen huszonkét helyet ugrott előre, a második helyen Sebestyén Balázs, a harmadikon Majka végzett. Őket olyan hírességek követik, mint például a Marics Peti és Valkusz Milán alkotta formáció, a ValMar, Palvin Barbara, Rúzsa Magdi vagy Geszti Péter.
Azok után, hogy a magyar pop történetében egyedülálló módon háromszor töltötte meg a Puskás Arénát a 22 éves Azahriah, a koncertek kulisszatitkaiba a zenész menedzserei avatták be lapunkat.
Azahriah az X-en reagált a győzelmére. Ahogy írta, megtisztelőnek érzi, hogy az ország első számú celebjének választották, ugyanakkor szerinte a celebséget mindenki a „tévés trashsel” köti össze. Mindenesetre annak nagyon örül, ha sok mindenkire hatással lehet.
a forbes szerint magyarorszag elso szamu celebe vagyok!💫 őszintèn mondom hogy megtisztelő ès a forbes is egy nagyon színvonalas lap, de ez a celeb jelző az utolso amit szeretnék magamnak, hisz mindenki a TV-s trashel koti ossze. de nagyon orulok ha hatassal vagyok sokmindenkire
A Forbes ismertetője szerint Azahriah a leghallgatottabb magyar előadó a Spotifyon, akár ötvenmilliót is elkérnek egy koncertjéért, Tisza-kollekcióját pillanatok alatt kapkodták el a boltban, mozifilm forog róla, a tripla Puskás-koncertjével pedig történelmet írt. Összesen közel kétmillió követője van a közösségi médiában. A magazin által felállított hat kategóriából (ismertség, láthatóság, kedveltség, hitelesség, pénzteremtő képesség és online jelenlét) hármat is ő nyert meg.
Nettó 1,4 milliárd kiadás mellett 2 milliárdos bevétellel zárta a tripla-Puskást Azahriah. A poptörténelmi show-t művészi szempontból a fiatal zenész álmodta meg, de több mint másfél ezres stáb dolgozott azért, hogy minden flottul menjen. Angol pirotechnika, belga reflektorok, a Hungáriával és a Halott Pénzzel közös színpadszerkezet – interjú Azahriah – amúgy „civilben” metal- és skazenész – menedzsereivel, Tóth Gergővel és Tóth Kristóffal.
Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.