szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az énekesnő menedzsmentje „hamarosan” bejelent valamit.

„Nem szeretnénk ezzel kapcsolatban nyilatkozni, hamarosan kint lesz minden infó” – közölte a Blikk megkeresésére Tóth Andi menedzsmentje. A bulvárlap azért fordult az énekesnő stábjához, mert ugyan annak tavaly júliusban elindult a Backoff nevű ruhamárkája, hónapok óta mintha tetszhalott állapotban lenne.

A bulvárlap szerint az énekesnő hónapok óta nem posztol a ruhákról, a Backoff Instagramja sem frissült nyár eleje óta. Nincsenek új termékek, a régiek elfogytak. „Eldöntöttem, ha egyszer csinálok ilyet, akkor az egy nagyon menő dolog lesz, és csak saját márkaként tudom elképzelni. Ne azért szeressék az emberek, mert rajta van a nevem, vagy az egyik dalszövegem, hanem a jó fazonért és az anyagáért” – mondta egy éve Tóth. Ruhái annak ellenére, hogy drágák voltak, elérték célközönségüket.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!