#tech






Adatok a középpontban: ma már nem csak a nagy cégek kiváltsága
 

Adatok a középpontban: ma már nem csak a nagy cégek kiváltsága

Az érettebb digitális gondolkodású vállalatok már felismerték, hogy az adatközponti szolgáltatás már nem csak a nagyobb cégek kiváltsága. A Telekom szakértőjével, Olejnyik Zsanett szenior szolgáltatás portfóliómenedzserrel beszélgettünk arról, milyen előnyei vannak – legyen szó bármilyen méretű cégről – ha a helyben üzemeltetett hardver helyett egy kiszervezett adatközponti szolgáltatást vesz valaki igénybe.

Telekom Telekom





Szigorít a Gmail, észre fogja venni
 

Szigorít a Gmail, észre fogja venni

Több gyakorlatot is bevet hamarosan a Google, hogy leszámoljon a kéretlen üzenetekkel – sőt, más szolgáltatókkal közösen azon is dolgoznak, hogy ezek az új szabályok ne csak a Gmailben jelenjenek meg.

hvg.hu hvg.hu