Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A kelet-ázsiai gazdasági fellendülés és a sokasodó diszkont légitársaságok hatalmas keresletet ébresztenek új repülőgépek iránt a következő két évtizedben: 2004 és 2023 között összesen 17 300 utasszállító és teherszállító repülőgépre lesz szükség összesen 1,9 ezer milliárd dollár értékben – áll az Airbus előrejelzésében.
Az európai repülőgépgyártó várakozásai szerint ebből 1250 masina 450 személynél nagyobb kapacitású óriásgép lesz. Értékben az óriásgépek a piac egyötödét teszik majd ki.
Az Airbus előretekintésében a légi utasforgalom megháromszorozódásából indul ki. Prognózisa szerint évente 5,3 százalékkal emelkedik majd az utasok száma. A légi teherforgalom évi 5,9 százalékos növekedést érhet el. Itt 700 új gépre és 2400 átépített gépre lesz szükség – véli a repülőgépgyártó.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.