szerző:
MTI

Fenntartja az általános dohányreklám-tilalmat a gazdasági reklámtevékenységet szabályozó törvényjavaslat, enyhíti viszont a direkt marketing rendkívül szigorú szabályozását – írta a csütörtöki Napi Gazdaság.

Az országgyűlés jövő hétfőn szavaz az áprilisban benyújtott javaslatról, miután hétfőn elfogadták a módosító előterjesztéseket. A törvény szeptember 1-jén lép a jelenleg hatályos jogszabály helyébe.

Az új szabályozás fenntartja az általános dohányreklám-tilalmat, s csak a forgalmazóknak szóló szakmai célú hirdetések és az Európai Gazdasági Térségen kívül megjelenő sajtótermékekben szereplő reklámok jelenthetnek kivételt ez alól. Módosították a direkt marketing (dm) rendkívül szigorú szabályozását is. Eredetileg a reklámozó csak akkor alkalmazhatta volna a közvetlen megkeresést, ha a címzett ehhez előzetesen hozzájárul. Ehelyett a dm továbbra is szabadon folytatható, ám a hirdetőnek egyértelműen fel kell tüntetnie a küldeményen, hogy a címzett a további reklámok küldését bármikor, korlátozás nélkül és ingyenesen megtilthatja – olvasható a cikkben.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Bari Máriusz Tech

Rosszak a reklámok, halott az analóg tévé?

Huszonhét előadásban járták körbe a Brand Festival Digital meghívottjai a digitális és közösségi marketing, a hazai netezés, illetve a tartalomszolgáltatás jövőjével kapcsolatos témákat.

Vállalkozás

Tévhitek az online reklámokról

Az internetes reklámköltés évről-évre növekszik, de a kis-és középvállalatok sokszor tanácstalanul állnak az „új” csatorna előtt, hiszen egy viszonylag ismeretlen világban szeretnék eredményesen népszerűsíteni cégüket. De hogyan használja egy cég hatékonyan az internetes reklámokat? Az internetes reklámköltés évről-évre növekszik, de a kis-és középvállalatok sokszor tanácstalanul állnak az „új” csatorna előtt, hiszen egy viszonylag ismeretlen világban szeretnék eredményesen népszerűsíteni cégüket. De hogyan használja egy cég hatékonyan az internetes reklámokat?

hvg.hu Vállalkozás

Online reklámok, avagy mikor kattintunk a hirdetésre?

A PPC (vagy CPC) hirdetések a hazai online reklámok legújabb generációjához tartoznak. A Pay Per Click (vagy Cost Per Click) kattintás alapú elszámolást jelent, azaz csak azok után a megjelenések után fizet a hirdető cég, amire rákattintanak az érdeklődők. Az, hogy végül kiből lesz ügyfél, már a vállalati webszájton és a cégen múlik. Mi mindenre figyeljen az a vállalkozás, amelyik rutin nélkül szeretne eredményeket elérni a kattintás alapú reklámok világában?

MTI Gazdaság

Az idén is lesz EFFIE: verseny a hatékony reklámoknak

A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 2008-ban immár hetedik alkalommal rendezi meg a nemzetközi és magyarországi marketingkommunikációs szakma, a hatékony reklámozásról szóló versenyét, az EFFIE-t.

hvg.hu Vállalkozás

Bevásárlóközpont vagy háztető is lehet már reklámhordozó?

Lassan elcsépelt fogalomnak számít a reklámzaj kifejezés, hiszen lépten-nyomon belebotlunk. A kérdés az, hogy valóban megtalálnak-e? Nagyobb esélyük van-e a mindennapitól eltérő technikát alkalmazó koncepcióknak? Íme néhány magyar vállalkozók számára is elérhető megoldás.

Babosék már negyeddöntősök Isztambulban

Babosék már negyeddöntősök Isztambulban

Százzal kevesebben haltak meg a Srí Lanka-i terrortámadásokban, mint hitték

Százzal kevesebben haltak meg a Srí Lanka-i terrortámadásokban, mint hitték

Ilyen eszement árak mellett még mindig jó befektetés az ingatlan?

Ilyen eszement árak mellett még mindig jó befektetés az ingatlan?

Így is lehet beszélni az EP-választásról: lírai kisfilmben buzdít a parlament

Így is lehet beszélni az EP-választásról: lírai kisfilmben buzdít a parlament

Az MSZP-s Bangóné szerint azért népszerű a Fidesz, mert sok a patkány

Az MSZP-s Bangóné szerint azért népszerű a Fidesz, mert sok a patkány

Szenvedély vagy betegség: emberi szükségletünk-e a függőség?

Szenvedély vagy betegség: emberi szükségletünk-e a függőség?