Nagyot akar az Origo

Két év alatt nyolcvan százalékkal kell növelnie forgalmát az Origo Zrt.-nek ahhoz, hogy a kitűzött célt teljesítve jövőre bekerüljön a hat legnagyobb hazai médiavállalat közé – nyilatkozta Fischer András vezérigazgató. Pontos forgalmi értéket nem említett.

  • MTI MTI
Nagyot akar az Origo

Már meglévő termékek felfutására és újak bevezetésére is építenek, de remélik, hogy módjuk nyílik felvásárlásra is. Az internetes, mobiltelefonos és televíziós szolgáltatásokra utalva azt hangoztatta, a cég „a három képernyő egységében” gondolkozik.

Fischer András kiváló kiindulási alapnak nevezte, hogy szolgáltatásaival – köztük a Freemail, az iwiw és az Origo-portálokkal – a hazai netezők 92 százalékát eléri a társaság.

Az Origo Zrt. e hó eleji sajtótájékoztatóján Weyer Balázs igazgató-főszerkesztő megjegyezte: a 15-25 éves korosztályban már nagyobb az internetezésre, mint a tévézésre fordított idő, ami a 18 és 49 év közöttiek esetében is csak negyedórával rövidebb.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek