Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Két év alatt nyolcvan százalékkal kell növelnie forgalmát az Origo Zrt.-nek ahhoz, hogy a kitűzött célt teljesítve jövőre bekerüljön a hat legnagyobb hazai médiavállalat közé – nyilatkozta Fischer András vezérigazgató. Pontos forgalmi értéket nem említett.
Már meglévő termékek felfutására és újak bevezetésére is építenek, de remélik, hogy módjuk nyílik felvásárlásra is. Az internetes, mobiltelefonos és televíziós szolgáltatásokra utalva azt hangoztatta, a cég „a három képernyő egységében” gondolkozik.
Fischer András kiváló kiindulási alapnak nevezte, hogy szolgáltatásaival – köztük a Freemail, az iwiw és az Origo-portálokkal – a hazai netezők 92 százalékát eléri a társaság.
Az Origo Zrt. e hó eleji sajtótájékoztatóján Weyer Balázs igazgató-főszerkesztő megjegyezte: a 15-25 éves korosztályban már nagyobb az internetezésre, mint a tévézésre fordított idő, ami a 18 és 49 év közöttiek esetében is csak negyedórával rövidebb.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A Budai Vár közelében lévő extravagáns étteremnél.
Az olasz kormány folytatja a lavírozást az Egyesült Államok és Kína között.