A tömegközlekedést népszerűsítő program 11 millió forintért

A tömegközlekedést népszerűsítéséért indított, 11 millió forintba kerülő program első eredményeiről számolt be a közlekedési cég.

  • MTI MTI
A tömegközlekedést népszerűsítő program 11 millió forintért
A BKV az autósok körében végzett felméréseket 2007 szeptemberétől idén februárig. A kiértékelések még tartanak, de néhány eredményt már beépítettek az idei paraméterkönyvbe - mondta a sajtótájékoztatón Regőczi Miklós, a BKV vezérigazgató-helyettese .

A legnehezebben az egyedülálló férfiak győzhetők meg, hogy változtassanak közlekedési szokásaikon, vagyis az autó helyett válasszák a tömegközlekedést - ismertette a közvélemény-kutatás és az ahhoz kapcsolódó program eddigi eredményeit Tomay Kyra, a felmérést végző cég munkatársa. A nők, a magasabb végzettségűek, a fiatalok fogékonyabbak a "környezettudatos" érvek befogadására, közülük többen használják a közösségi közlekedést - tette hozzá. A megkérdezettek leggyakrabban a P+R parkolókat és az utazással arányos vonaljegyeket hiányolták.

A programban résztvevők egyhatodát sikerült meggyőzni, hogy autó helyett a tömegközlekedést használja - mondta Tomay Kyra, megjegyezve, Budapesten ezer emberre 357 autó jut, ami igen magas szám.

Mint mondta, a főváros négy külső kerületében választottak ki 2000 családot, közülük végül 354 vettek részt a programban. A BKV ingyenjegyeket adott a résztvevőknek.
Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mennyit ér a cégem?

A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.