Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Évek óta nem tapasztalt fellendüléssel 54,9 pontra szökkent a Conference Board vezető amerikai gazdaságkutató csoport fogyasztói bizalmi mutatója májusban. Áprilisban 40,8 ponton volt. A májusi érték nyolchavi csúcs.
Az előzetes piaci várakozásokban igen mérsékelt emelkedés szerepelt. Elsősorban a munkapiac javulására utaló jelek erősítették az amerikai fogyasztók bizalmát májusban, a Conference Board keddi adatközléshez fűzött kommentárja szerint. Szerepet játszott a tőzsdei fellendülés és a jelzálogkamatok csökkenése is. Szakmai körökben erősödik a várakozás, hogy a második félévben az amerikai gazdaság növekedési szakaszba juthat.
A most közölt májusi érték mindazonáltal még nem jelez erős bizalmat az amerikai gazdaság iránt, hiszen a mutató tavalyi átlagértéke csaknem 58 pont volt. A Conference Board közölte: az általa megkérdezett amerikaiak 44,7 százaléka most is azt vallja, hogy igen nehéz munkához jutni. Ám az előző hónapban, áprilisban 46,6 százalékuk vélekedett így.
Lynn Franco, a Conference Board igazgatója szerint a fogyasztók úgy látják, hogy "a legrosszabbon már túl vagyunk".
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.