Gyors, biztonságos és olcsó fizetési mód – ez a qvik
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A Hummert egy kevéssé ismert kínai cég veszi meg a General Motors amerikai vállalattól – közölte kedden a The Wall Street Journal.
A GM – amely előző nap kért csődvédelmet – közölte, hogy a szabadidős terepjárókat gyártó részlegének eladásáról előzetes megállapodást, egyetértési nyilatkozatot írt alá a vevővel, amelynek kilétét a cég azonban nem árulta el.
Az üzleti lap szerint a vásárló a Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery nevű vállalat, amely kevesebb mint 500 millió dollárért jut hozzá a márkához. Az üzletet a felek várhatóan a harmadik negyedév végéig nyélbe ütik. A GM azt is közölte, hogy a vásárló elkötelezett a márka fejlesztése mellett, tervei között szerepel alternatív üzemanyaggal hajtott modellek gyártása is.
A délnyugat-kínai Csengtu városából irányított Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery cég profiljáról annyit közölt az újság, hogy szinte mindent előállít az építkezési gépektől kezdve a billenős járműveken át az autópálya- és hídelemekig. A magánkézben levő vállalat erőteljes növekedést ért el az utóbbi években hazai cégek felvásárlásával.
A The Wall Street Journal megjegyezte, hogy a kínai autógyárak a közelmúltban megerősödtek, olyannyira, hogy néhányuk külföldi márkákra is szemet vetett. A téves detroiti termékfejlesztés jelképévé váló, benzinzabáló járműveket előállító Hummer megvétele mégis szokatlan lépés egy kínai cég részéről, hiszen a pekingi kormány is a kisautók eladását és az elektromos, valamint alternatív üzemű járművek fejlesztését ösztönzi. Bármely külföldi cég megvétele a kínai kormány jóváhagyását igényli.
A tervek szerint a Hummer a jövő évben még biztosan folytatja a H3, illetve H3T jelű terepjárók gyártását néhány amerikai üzemében a kínai vásárló számára. Ha a Hummert nem sikerült volna eladni, a dél-manhattani csődbíróság valószínűleg bezáratta volna.
A CNN hírtelevízió ugyancsak kedden közölte, hogy a GM egy másik eladandó márkájára, a Saturnra 16 jelentkező van. A legnagyobb amerikai autógyártó vállalat ezenkívül túl akar adni a Saabon, a Pontiacot pedig minden bizonnyal felszámolja. A General Motors a Chevrolet, a Cadillac, a Buick és a GMC márkákat tartja meg, ezekre alapozva akar felépíteni egy versenyképesebb új vállalatot.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A papírmentes nyugtaadás mellett egyszerűbb használatot és költségcsökkentést hoz az átállás.
Legalább 2,5 milliárdos állami támogatással hoznak létre turisztikai attrakciónak szánt látványszínházat a Millenárison.
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Érdekes részletek derültek ki az uniós külügyminiszterek tanácsülése uán.
Ismét nyomon lehet követni, hogy mennyit késnek a vonatok.
Több pontforráson is határérték-túllépést észleltek.
A csádi stratup- és fintechguruként ismert Adam Medellának nagy tervei lehettek Magyarországon.