Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Hét közép-európai országban tizenegy sörgyárától válik meg a belga-brazil Inbev, köztük a Borsodi Sörgyártól is – írja hétfői számában a Népszabadság.
Az Inbev tavaly vásárolta fel 52 milliárd dollárért az amerikai Anheuser-Busch céget, a Budweiser márkanév tulajdonosát. Az új cég, az Anheuser-Busch Inbev most a magyarországi mellett eladja bolgár, román, cseh, horvát, szerb és montenegrói érdekeltségét is a lap szerint, hogy az észak- és dél-amerikai térségre koncentráljon.
A cég a fúzió előtt egy pénzügyi szolgáltató központot is Magyarországra akart hozni, amely ugyancsak áldozata lehet az ügyletnek. A Népszabadság szerint a közép-európai érdekeltségeket egyben kínálják megvételre, a lehetséges vevő a CVC befektetési alap.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.