Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A közel három százalékkal erősödő OTP-nek köszönhetően pluszban zárt a BUX csütörtökön.
A BÉT vezető indexe a június 18-i kereskedést 15 369,96 ponton zárta, 94,79 ponttal (0,62 százalékkal) a szerdai záróérték fölött. A blue chipek közül az OTP teljesített a legjobban: a banki részvény árfolyama 2,8 százalékkal, 3545 forintra emelkedett.
Az OTP-n kívül a gyógyszeripari részvények drágultak: a Richter 0,7 százalékkal, 31 555 forintra, az Egis 0,2 százalékkal, 16 500 forintra. A Mol kurzusa 0,6 százalékkal, 12 625 forintra, a Magyar Telekomé 1,0 százalékkal, 598 forintra csökkent.
A részvényszekció forgalma 16,9 milliárd forint volt, ez több mint kétmilliárd forinttal kevesebb a 2009-es napi átlagnál. OTP-részvények 10,9 milliárd forint értékben cseréltek gazdát, a Mol forgalma kétmilliárd forint, a Magyar Telekomé 1,2 milliárd, a Richteré 1,1 milliárd forint volt.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
Utolérte az Audit is a német autóipar válsága. Egyre kevesebb motor készül Győrben, nagyobb nyári leállást is terveznek, leépítések várhatók.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
Csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.
Úgy érzi, most nagyobb szükség van rá máshol.