szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Bár a válság kissé visszaveti a luxusboltok forgalmát, a prémium termékek gyártóinak megéri a budapesti jelenlét – derül ki a Világgazdaság összeállításából.

Ezt jelzi, hogy hamarosan egy újabb híres márka, az Emporio Armani tűnik fel az Andrássy úton. Az összeállításból kiderül: tavaly több luxus üzlet, a Burberry, a Gucci, a Vertu, a Roberto Cavalli valamint a Tag Heuer nyílt ugyanitt.

Az ilyen luxus termékeket kínáló üzlet nyitása nem olcsó, hiszen négyzetméterenként akár 2500 euróba is kerülhet. Ez a beruházás azonban normál gazdasági körülmények között 3-5 éven belül is megtérül. A lap összegezése szerint a recesszió hatását főleg a top prémium kategóriás termékek – elsősorban az órák és az ékszerek – forgalmán érzik meg a boltok.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Shake

Luxus a Dunaparton tökéletes kilátással

Ismét ötcsillagos szállodában jártunk, ezúttal a budapesti Inter-Continentalban néztünk körül, valóban olyan szép-e a kilátás. A panoráma annyira szép, hogy az szinte már bénító, a lobby pedig az egyik legkellemesebb hely, ahol eddig jártunk.

Shake

Luxus nagyüzem a belvárosban

Bedeszkázták és üresen állt évekig, hiába próbálták meg értékesíteni. Nem csoda, hiszen a gigászi méretekkel rendelkező, eredetileg is szálloda céljára épített komplexum ezer sebből vérzett.