Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A holland Philips elektronikai vállalat adózott eredménye 45 millió euró volt a második negyedévben, az egy évvel korábbi 735 milliónak kevesebb, mint a tizenhatoda.
Az értékesítés 19 százalékkal 5,23 milliárd euróra csökkent a tavaly második negyedévi 6,463 milliárdhoz képest, közölték a vállalatnál hétfőn. A Philips a világ első számú fényforrásgyártója, az egyik a három legnagyobb gyógyászatiberendezés-gyártó közül és Európa legjelentősebb fogyasztási elektronikai gyártója.
Az általános értékesítési válság közepette valamelyest javult a helyzet: az első negyedévben 57 millió eurós nettó veszteség volt az egy évvel korábbi, 294 milliós adózott eredmény helyett. Az értékesítés 5,075 milliárd eurót ért el, ez 15 százalékkal maradt el az egy évvel korábbitól. Az eredmény főleg takarékossági intézkedésektől, egyebek között elbocsátásoktól javult a második negyedévben.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.