szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Húsz százalékkal több panasz érkezett a pénzügyi felügyelethez a második negyedévben, mint egy évvel korábban; a legtöbb kifogást a hitelezéssel, ezen belül elsősorban a törlesztőrészletek alakulásával kapcsolatban tették az ügyfelek - számol be a hétfői Népszabadság.

Mintegy 2400 panasz érkezett a pénzügyi szektor szereplőinek tevékenységével kapcsolatban a PSZÁF-hez a második negyedévben. Az év első három hónapjához képest ez jelentős, 25 százalékos mérséklődés, de a tavalyi azonos időszakkal összevetve még így is 20 százalékkal több volt reklamáció. A legtöbb kritika a bankokat, a takarékszövetkezeteket, valamint a pénzügyi vállalkozásokat érte: a beadványok 62 százaléka a pénzügyi szolgáltatókhoz köthető.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!