Túljutott a mélyponton a reklámipar

A legrosszabbon már túljutott a világ reklámipara a Zenith Optimedia médiaügynökség hétfőn ismertetett elemzése szerint.

  • hvg.hu hvg.hu
Túljutott a mélyponton a reklámipar

A Financial Times Deutschlandban (FTD) közzétett elemzés szerint megállt a bevételek drámai ütemű csökkenése, és jövőre globálisan már szerény mértékű növekedés várható, 0,5 százalékkal 446 milliárd dollárra.

Mindamellett az elemzők rámutattak: Nyugat-Európában, Észak-Amerikában és Japánban változatlanul csökkenő bevételekre lehet számítani.

A Zenith Optimedia számításai szerint az idén 445 milliárdot fog elérni világszerte a reklámköltés, ez 9,9 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál. A társaság adatai szerint 2007-ben 454 milliárd dollár bevételre tett szert a világ reklámipara.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.