Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A nagy ügyfelek 2010. januártól az MTelekom leányvállalatához, a KFKI-ba kerülnek, mert az infokommunikációs piacon a folyamatokat egyre inkább az informatika vezérli majd, amelynek szakértelme az MTelekom csoporton belül a KFKI-ban van - nyilatkozta Papp István, az MTelekom vállalati üzletágának vezérigazgató-helyettese a Világgazdaság pénteki számában.
A céges és kormányzati megrendelésekkel foglalkozó T-Systems ügyfeleinek szóló távközlési és informatikai ajánlatok értékesítése egykapus lesz, és jövőre átkerül a KFKI-ba. Ezzel a lépéssel mintegy 1700 nagy ügyféllel - a cégeken kívül kormányzati, önkormányzati és oktatási intézményekkel - együtt 100 munkatárs is a KFKI-hoz kerül.
A vállalati üzletág árbevételének jelentős része ma még a távközlési szolgáltatásból származik - írja a Világgazdaság -, de aránya a következő két-három évben fokozatosan csökken, míg az informatikáé növekszik. Papp István azt mondta: az üzletág árbevétele jövőre várhatóan egy-két százalékkal emelkedik.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Akadnak olyan fideszesek is, akik szerint nem jók ezek a kezdeményezések, de a felmérés azt is megállapította, hogy ők vannak kisebbségben.
A halálok körülményeit még vizsgálják.
A digitális közigazgatás továbbra sem állt helyre.
Két fiatalt már letartóztattak.