Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Hídtechnika Kft.-n keresztül az Apáthy Endre nevével fémjelzett Hídépítő Zrt. érdekeltségébe tartozó Ganzacél Zrt.-nél ismeretlen tettes ellen csődbűntett gyanújával nyomoz a Vám- és Pénzügyőrség Országos Parancsnoksága.
Az összesen 62 milliárd forintos beruházással készült Megyeri híd építésében részt vevő Ganzacél összesen mintegy 2 milliárddal maradt adósa beszállítóinak. Közülük huszonnégyen közösen tettek feljelentést, mert azt feltételezik, hogy a Ganzacél tulajdonosai és vezetői – köztük van egyébként Varga Gusztáv vezérigazgató, a legfőbb állami vagyonőr, a Nemzeti Vagyongazdálkodási Tanács tagja – már a megbízási szerződések megkötésekor tudhatták, hogy az eladósodott cég nem lesz képes kiegyenlíteni minden számláját. A gyanút egyrészt arra alapozzák, hogy miközben a Ganzacél nem fizetett a beszállítóknak az elvégzett munkákért, bevételhez jutott a Golgota úti telephelyének eladásából; a vételár egymilliárd, más források szerint 3,8 milliárd forint volt. Másrészt jelentős pénzmozgások történtek ebben az időben: néhány hitelezője – köztük a Hídtechnika – kérésére a Ganzacél több mint egymilliárd forintot utalt át a hídépítő konzorcium tagjainak, azaz a Hídépítő Zrt.-nek, illetve a Strabag Zrt.-nek. A tulajdonosi összefonódás okán a vállalkozókat képviselő Magyar György ügyvéd a részvényesek konszernjogi felelősségét is felvetette beadványában.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M1-es autópálya és Esztergom között tervezett M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Két óra alatt sikerült lehozni a férfit.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.