Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Regionális autóbusz-konzorciumok létrehozását indítványozza a Volán társaságok tulajdonosi jogkörét betöltő Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. - értesült a Világgazdaság.
A lap szerint az erről szóló javaslatot a szervezet várhatóan december közepén nyújtja be a Nemzeti Vagyongazdálkodási Tanácshoz.
A tervek szerint a buszkonzorciumok vezetői a hét uniós statisztikai régión belül arra felkérendő Volánok vezérigazgatói lennének. Az első fázisban ők készítenék elő a regionális együttműködéseket, majd tennének javaslatot azok konkrét módjára. A következő lépés a Volánok összevonása lenne, ám hogy ez pontosan milyen módon történne, azt egyelőre nem döntötték el.
Az egyik elképzelés szerint a kisebb társaságok a hét „vezető” Volán vagyonkezelésébe/tulajdonába kerülnének, értelemszerűen regionális besorolás alapján. Az MNV elképzelhetőnek tartaná azt is, hogy a busztársaságok régiónként létrehoznak egy közlekedésszervező társaságot, de lehetséges forgatókönyv az is, hogy egyesülés formájában alakul meg a térségi közös cég - írja a Világgazdaság szerdai számában.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Megváltozhatott az ukrán elnök álláspontja Trump és Putyin Alaszkai találkozója előtt.
Hát, ha ez egy mezőgazdasági üzem, akkor annak igen furcsa – írta Hadházy.
Ezért a tervezettnél korábban újraindulhat a forgalom a vasúti csomópontban.
A Lidl egyelőre nem kapott hivatalos értesítést erről.
Az otthonosan berendezett mórágyi buszmegállóban minden a tűz martalékává vált.