Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Jövőre is súlyos veszteségek elé néz a világ légiközlekedési ipara. Az üzemanyag árak emelkedése miatt a korábban becsültnél magasabbak lesznek a veszteségek és elérik majd az 5,6 milliárd dollárt annak ellenére, hogy mind az utasszám, mind a teherforgalom növekszik – írja az International Air Transport Association (IATA) jelentése.
Az IATA megerősítette az idei veszteségre kiadott korábbi 11 milliárd dolláros becslését. A jövő évi veszteségre vonatkozó korábbi becslés 3,8 milliárd dollár volt. A légitársaságok 2000 óta 49 milliárd dollár veszteséget halmoztak fel.
A javuló fogyasztói bizalomnak köszönhetően a légi utasok száma jövőre elérheti a 2007-es csúcsot - jelzi az IATA. A szervezet becslései szerint a légi teherforgalom is növekedésnek indul 2010-ben mivel a globális gazdasági fellendüléssel párhuzamosan a vállalatok megkezdik készleteik feltöltését. "A cargo forgalom növekedési üteme a készletek feltöltése miatt meghaladja a világkereskedelmi forgalom növekedési ütemét" - mondta az IATA elnöke Giovanni Bisignani.
A nyersolaj ára az IATA számításai szerint 2010-ben 75 dolláros átlagot ér el az idei 61,80 dollár után. „A működési költségek százalékában kifejezve az üzemanyagköltség 26 százalékos lesz 2010-ben, ami lényegesen alacsonyabb a 2008-as 32 százaléknál, de a duplája a 2001-2002-es 13 százaléknak.”
Az összes régió közül az európai légitársaságok szenvedik el majd a legnagyobb veszteségeket, összesen 2,5 milliárd dollárt. A legnagyobb ütemű javulást az ázsiai társaságok érik majd el, összesen 700 millió dolláros veszteséggel. Az észak-amerikai társaságok vesztesége 2 milliárd dollárra csökken. Az egyetlen nyereséges régió Latin-Amerika lesz.
Az ágazat forgalma 2010-ben 4,9 százalékkal 478 milliárd dollárra emelkedik. A legnagyobb forgalmat 2008-ban bonyolította az ágazat, 535 milliárd dollárt.
Korábban az IATA arról számolt be, hogy a 75 legnagyobb légitársaság az idei harmadik negyedévben 700 millió dollár nyereséget ér el, szemben a 2008 harmadik negyedévi 3,4 milliárd dollár veszteséggel.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Julianne Moore és az Eufóriából vagy A Fehér Lótuszból ismert Sydney Sweeney nem egy érzékeny drámában, hanem egy véres thrillerben járják körül a kérdést. Kritika.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.