Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Sok változással, de sikeresen zárták a 2009-es évet a helyi rádiók - közölte a Helyi Rádiók Országos Egyesületének sajtóreferense.
Pintér Dániel Róbert közleménye szerint a helyi adók a számtalan nehezítő tényező ellenére nyertesként kerültek ki a hallgatókért és a hirdetőkért folytatott harcból.
Utalt arra: a gazdasági válság miatt többen a kis adók végét jósolták, a helyi rádiós szakemberek azonban időben tudtak lépni és ezzel elkerülték a bajt. Újabb hirdetési felületeket és ezzel új piacokat nyitottak. Egyre nagyobb számban értékesítettek úgynevezett non-spot reklámot és vették igénybe a promóciós reklámfelületeket.
Mint hozzátette, a helyi adók időben reagáltak a változásokra, csökkentették áraikat, így bár olcsóbban, de több reklámot tudtak értékesíteni. Ezzel együtt nem csökkentek bevételeik, ezért meg tudták őrizni stabilitásukat.
A közleményben idézték a Helikon Rádió Kft. ügyvezető igazgatója, Dóberné Bognár Krisztina szavait, aki kiemelte: a fizetési morál minden eddigi statisztikát alulmúlt. A hirdetők egyre nagyobb számban választották a 15 vagy 30 napos fizetési határidőt. Sikernek értékelte azonban, hogy a munkatársak fizetését nem kellett csökkenteni.
Szvitek György Csaba, a Lakihegy Rádió ősszel leköszönt ügyvezetője szerint az újsághirdetésekhez hasonlóan működőképes lett a pre pay, vagyis a megrendelést a szerződéskötéskor készpénzben, előre fizető megoldás. Ezzel időben hozzá tudtak jutni bevételeikhez és a reklámok elkészítésével járó kiadásoktól is megkímélték magukat.
Miközben összességében mintegy 10-15 százalékos árcsökkenést könyvelhettek el a rádiós reklámoknál, emelkedett a rádiók weboldalain hirdetők száma és nőtt a hallgatók tábora is. Ennek kapcsán megjegyezték: a nyíregyházi Sunshine Rádióhoz a karácsonyi gyűjtésre olyan sok adomány érkezett, hogy külön raktárat kellett bérelni, ezért ügyvezető igazgatójuk, Balogh Béla sikeresnek értékelte az elmúlt évet.
Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének elnöke az egyik legnagyobb eredménynek a helyi rádiós szakma minden eddiginél erősebb piaci jelenlétét és a szeptemberben elkészült iparági kutatást nevezte.
Mint írták, az Ipsos Zrt. által készített felmérésből kitűnik, hogy a helyi rádiók nemcsak kiválóak a közösségformálásban, hanem hatékony reklámfelületek is. A szeptemberben készített felmérés szerint az emberek 59 százaléka gyakran vagy nagyon gyakran tájékozódik környezetének történéseiről a helyi rádiókból. A közlekedési információkról és a kulturális eseményekről például legtöbben a rádióból értesülnek.
A közlemény szerint mindent egybevetve a helyi rádiók stabil és fejlődő piacot képviselnek, gyarapodtak hirdetőik és nagymértékben nőtt a hallgatóik száma is, miközben az adóknak stabil a pozíciójuk.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.