Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Elbúcsúzik a német piactól és kivonul Németországból az amerikai AOL, elbocsátva 140 ottani dolgozóját. Az amerikai internetszolgáltató átszervezése keretében francia, svéd, finn és spanyol kirendeltségeit is bezárja.
Az AOL, amelyet decemberben választottak le a Time Warnerről, hirdetési hálózatát is megszünteti Németországban. Németországi székhelyének bezárása ellenére a német AOL-portál fennmarad, csökkentett funkcióval, ugyanakkor a cég „AOL Media Netzwerk” hirdetési hálózatát bezárja.
Az Egyesült Államokban az AOL még mindig internetszolgáltatóként is működik, de ott is a hirdetések értékesítésének üzletágát erősíti. A cégnek világszerte 6900 alkalmazottja van, de ebből az idén 2500-at még szeretne leépíteni. A létszámcsökkentéstől évi 300 millió dolláros megtakarítást remél a cég.
A Time Warner korábbi bejelentése szerint az AOL-t decemberben választották le anyacégéről. Korábban a társaság egyik ékköve volt az internetszolgáltató, amely fénykorában, a kilencvenes években több mint 30 millió ügyféllel rendelkezett. Az idei harmadik negyedévben ügyfelei már alig 5,4 millióan voltak, ez 438 ezerrel kevesebb az egy évvel korábbinál, pedig a cég már akkor is mélyrepülésben volt.
Az AOL 23 százalékos bevételcsökkenéssel zárta az idei harmadik negyedet.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.