Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Közös légitársaságot tervez létrehozni az orosz Aeroflot és a török nemzeti légitársaság, a Turkish Airlines.
Az orosz közlekedési minisztérium magát megnevezni nem kívánó illetékese szerint a két vállalat együttműködésének elmélyítését, egy közös légitársaság tervét Tayyip Erdogan török miniszterelnök moszkvai tárgyalásain vitatták meg. Az informátor szerint még nincs döntés arról, hogy a közös vállalatban mekkora részesedése legyen az orosz, illetve a török félnek, s arról sem, hogy milyen gépeket fognak használni.
Előzőleg a Habertürk című lap arról számolt be, hogy az új légitársaságban 50-50 százalékkal részesedik majd a két cég, és 80-95 fős Szuhoj gépeket fognak üzemeltetni. A lap beszámolt arról is, hogy a közös légitársaság fellendítheti a két ország közötti idegenforgalmat, amit az is elősegít, hogy tervezik a vízumelőírások enyhítését is. Oroszországból évente mintegy 3 millióan utaznak Törökországba.
A török nemzeti légitársaság 25,1 millió utast szállított tavaly, bevétele átszámítva 1,4 milliárd dollár volt a tavalyi harmadik negyedévben. Az Aeroflot utasforgalma meghaladta a 8 milliót tavaly az első tizenegy hónapban, a kilenc havi bevétel 2,46 milliárd dollárt tett ki.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.