Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Szomáliai kalózok váltságdíj ellenében szabadon engedtek hétfőn egy görög teherhajót, amelyet novemberben raboltak el. A Marshall-szigeteki zászló alatt közlekedő Filitsa három görög tengerésztisztje és a 19 Fülöp-szigeteki matróz jól van – közölte egy tengerészeti szervezet képviselője és a kalózok.
Még azelőtt, hogy a hajót elengedték, egy kalóz elmondta a brit hírügynökség tudósítójának, hogy hárommillió dollár váltságdíjra számítanak. A kalózoknak helikopterről dobták le a pénzt – közölte Andrew Mwangura, a kenyai központú Kelet-afrikai Tengerészeti Segélyprogram képviselője, de arról nem beszélt, hogy milyen helikopterről van szó. „A hajó már útban van biztonságos vizek felé” – tette hozzá.
Egy bizonyos Rage nevű kalóz pedig azt mondta: „Elhoztuk a pénzt a hajóról, majd az elindult, és egy haditengerészeti egység kísérte. A pénzzel saját vitorlásunkon visszatértünk rejtekhelyünkre, Hobyo városába”. A Filitsa Kuvaitból a Dél-Afrikai Köztársaságba tartott, amikor a Seychelles-szigetektől mintegy 800 kilométerrel északkeletre megtámadták.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.