Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A válság gyakorlatilag megfelezte a magyarországi bérautóállományt – írja a csütörtöki Világgazdaság.
A napilap cikke szerint még a legnagyobb nemzetközi cégek flottája is jelentősen szűkült, nem beszélve a kisebb-nagyobb független gépkocsikölcsönzők sokaságáról. A múlt évben olyan gyenge volt a forgalom, hogy a nyári szezonban a ferihegyi autókölcsönző irodákat a szokásosnál 25-30 százalékkal kevesebb ügyfél kereste fel. A remények ellenére az év utolsó negyedévében tovább romlott a forgalom.
Mindez azzal járt, hogy nem egy olyan vállalkozás akadt, amelynek több mint száz kocsiját vette vissza a finanszírozó pénzintézet, mert a kölcsönző nem tudta törleszteni adósságát. A szakma korábban egy éven belül cserélte a flottát, ma már egyre több a két-három éves jármű – olvasható a Világgazdaságban.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Van lelkifurdalásom, lehettem volna vagányabb vagy harciasabb, de évekig tudomásul vettük, hogy az MNB alapítványait és ingatlanfejlesztéseit nem ellenőrizhetjük – ismeri el Nyikos László felügyelőbizottsági tag.
A BP Műhelyet Fidesz-káderekkel töltötték fel.
A férfi azt írta, nem digitális harcos, hanem munkás.