Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A világ legnagyobb szórakoztató elektronikai gyártójának számító Sony 79,2 milliárd jenes adózott eredményt jelentett az üzleti éve decemberrel zárult harmadik negyedévéről, majdnem nyolcszor többet az egy évvel korábbi 10,4 milliárdnál.
A Sony a javulást főleg a tévé üzletág sikereivel és a takarékossággal magyarázza. A válság miatt csökkentették a létszámot, gyárakat zártak be, és javították a lapos képernyős televíziókat gyártó üzletág jövedelmezőségét. A cégcsoport bevétele 3,9 százalékkal 2 240 milliárd jenre gyarapodott. Az üzemi eredmény 146,1 milliárd jen volt tavaly október-december között, egy évvel korábban még 17,97 milliárd jent tett ki a veszteség. Ennek hatására a cégnél javították a márciussal záruló, teljes üzleti évre szóló előrejelzést: most 70 milliárd jenes veszteségre számítanak adózás után az eddig várt 95 milliárdos veszteség helyett. A bevételi előrejelzést változatlanul hagyták 7 300 milliárd jenen.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.