szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Magyarok a piacon Klub néven hazai kis- és közepes vállalatokat tömörítő egyesülés alakult a Heti Válasz Kiadó és a Spa Hungary Holding Zrt. kezdeményezésére szerdán − közölte a Heti Válasz Kiadó.

A klub alapító tagjai olyan magyar tulajdonú kis- és közepes vállalkozások, amelyek vezetői a Heti Válasz Magyarok a piacon című rovatának interjúalanyai voltak az elmúlt három évben − olvasható a közleményben. A klub fővédnöke Matolcsy György, a Fidesz egykori gazdasági minisztere.

A klub célja többek között a magyar termékek népszerűsítése, a gyártók közötti összefogás erősítése, kiállítások, szakmai fórumok szervezése. A tagok döntése alapján a megalakulás után a klub tagja lehet minden magyar tulajdonban lévő kis- és közepes vállalkozás, amely egyetért a célkitűzésekkel, az alapszabályt elfogadja, és legalább két klubtag írásbeli ajánlásával rendelkezik. 

A Magyarok a piacon Klub ügyvezető elnöke Kovacsics Imre, a Spa Hungary Holding Zrt. elnök-vezérigazgatója.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Gasztro

Magyar termékek boltja

Több éves előkészítő munka után május 15-én megkezdte működését a Magyar Termékek Boltja üzletlánc.

hvg.hu Gazdaság

Inkább magyar terméket vennénk, nőtt a vásárlói tudatosság

A Tudatos Vásárlói Index (TVI) szerint 2009 első felében, ha enyhén is, de tovább erősödött a vásárlói tudatosság Magyarországon. Az utóbbi időben sokat nőtt a magyar termékek iránti lojalitásmutató („Ha módomban áll, inkább magyar terméket vásárolok”), ugyanakkor továbbra sem vagyunk tisztában fogyasztói jogainkkal.