Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Kína 218 repülőgép vásárlására készül az idén a növekvő igényekkel összhangban – közölte Li Csia-hsziang a kínai polgári légügyi főhivatal (CAAC) igazgatója a hétvégén.
Az új megrendelések között lesznek óriásgépek és kisebb repülők is – tájékoztatott Li, aki beszámolt arról, hogy tavaly a légi utasok száma 230 millió volt, a teherszállítás mennyisége pedig elérte a 4,46 millió tonnát. 2010-ben mindkét területen 12 százalékos növekedésre számítanak. Becslések szerint Kínában 2020-ig 700 millióra nőhet az utazók száma, ami 2030-ra megduplázódhat.
A teherszállítás volumene az idei év első két hónapjában az egy évvel korábbihoz képest megkétszereződött, és gyakorlatilag visszaállt a nemzetközi pénzügyi válság előtti szintre – számolt be Li. Az 586 milliárd dolláros kínai gazdaságélénkítő csomag részeként tavaly 22 repülőteret építettek, illetve újítottak fel. Az idén 90 milliárd jüant (13,2 milliárd dollár) szánnak 25 repülőtér bővítésére.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az amerikai elnök Nobel-békedíjra pályázik.
A digitális közigazgatás továbbra sem állt helyre.