Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az online eladásokra vonatkozó szerzői jogdíjak miatt perelte be lemezkiadóját az angol Pink Floyd együttes.
Az angol rockbanda még 1967-ben kötött szerződést az EMI Group Ltd. lemezkiadóval, és eddigi együttműködésük rendkívül gyümölcsözőnek bizonyult. A csapat azonban most úgy döntött, hogy pert indít a cég ellen az online eladásokból származó bevételek számítási módja miatt – mondta el a Legfelsőbb Bíróságnak Robert Howe, az együttes ügyvédje.
Howe azt is közölte, hogy a csapat a dalonkénti értékesítéssel sem ért egyet. Elmondása szerint a lemezkiadóval kötött egykori szerződés határozottan tiltja, hogy a zeneszámokat „a Pink Floyd-albumon való megjelenésüktől eltérő módon” értékesítsék. Az EMI szerint azonban ez a megkötés csak a fizikai albumokra vonatkozik és az online változatukra nem. Az ügyben tartott első meghallgatás valószínűleg csak a kezdete volt egy hosszúra nyúló jogi csatározásnak.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.