Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A forint árfolyama megközelítette a 260 forintos euró jegyzési határt, majd 261 és 262 között stabilizálódott.
Csütörtök délután négy órakor 261,68 forinton jegyezték az eurót, közel a szerda délután négy órai 261,54 forinthoz. Csütörtökre virradóra a jegyzés 260,75 környékén mozgott a nemzetközi deviza kereskedelemben.
A forint hétfőn, a magyar bankok devizapiaci távolléte alatt törte át a 265 forintos euróárfolyam-küszöböt. A forint árfolyama tavaly augusztus óta a 265-275 forintos euró jegyzési sávon belül ingadozott, 260 forint alatti euró jegyzésre pedig 2008 utolsó hetében volt utoljára példa.
A kereskedők rövid távon 265 alatti euró jegyzés alatti tartományban stabilizálódó forint árfolyamra számítanak, hozzátéve, hogy a 260 forintos határ erőteljes ellenállást fejt ki a további erősödéssel szemben.
A dollárt 191,27 forinton jegyezték csütörtök délután 1,3689 dolláros euróárfolyam mellett a szerda délutáni 190,33 forint és 1,3751-es euró/dollár jegyzés után. A svájci frank jegyzése 181,03 forint 180,55 forint után, 100 japán jent 211,79 forinton jegyeztek 210,32 forint után.
Szerdán erősödött a svájci frank az euróval szemben, mivel a piacok megfigyelése szerint a svájci jegybank feladta a frank erősödésének megfékezésére tett kísérleteit. Az euró árfolyama szerdán rövid idő alatt 1,4538 frankról 17 havi mélypontra, 1,4477-re esett. Csütörtök délután négy órakor a jegyzés 1,4463-on állt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.