Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A piac egyes szereplői szerint az akvaparkok számának növekedése már „túl sok a jóból” Magyarországon – írja a Világgazdaság hétfői számában.
A lapnak nyilatkozó, régebb óta működő akvaparkok vezetői úgy vélik, túlkínálat jellemzi a hazai piacot, szerintük az új fejlesztések is gyakran átgondolatlanok. A fizetőképes kereslet is visszaesett a válság hatására, a zsugorodó piacot a növekvő konkurencia tovább szeletelheti. Olyannyira, hogy egyes vélemények szerint lehetnek olyan fürdők, amelyek nem bírják majd a versenyt – írja a lap. A tavalyi is nehéz év volt az élményfürdők számára: a válság mellett az áfaemelés, illetve a H1N1 körül kialakult hisztéria is komolyan visszafogta a forgalmukat.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.