Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Két dollárral csökkent a kőolaj ára hétfőn kora délután, amikor egy hete legalacsonyabb szintre került az aranyár a dollár erősödésére az euróval szemben.
Az euró háromheti mélypontra került a dollárral szemben. Az euróra nyomást gyakorol az a bizonytalanság, hogy Görögország képes lesz-e a héten megszerezni azokat a támogatásokat, amelyek hatalmasra duzzadt adóssága finanszírozásához kellenek.
Röviddel 14 óra után a nyugati féltekén irányadó WTI amerikai könnyűolajfajta hordónkénti ára 2,03 dollár (2,52 százalék) csökkenéssel 78,65 dolláron volt New Yorkban. Eközben az arany unciánkénti ára egyheti mélypontra, 1100 dollár alá került Londonban. Az aranyat 1094,75 dolláron jegyezték a péntek késő esti 1106,55 dollár után.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
Az igazságügyi miniszter arra kérte a nagyköveteket, informálják alkalmazottaikat, hogy a részvétel a Pride felvonuláson szabályértésnek minősül. Levelében azonban több tévedés is szerepel. A diplomáciában meglehetősen szokatlannak számít az ilyen tájékoztatás.
Nem sokkal az indulást követően rövid beszédet mondott Kapu Tibor a SpaceX Dragon űrkapszulájának fedélzetéről.
Van köztük olyan, amelyik az űrruhák fejlesztését segíti, de olyan is, aminek eredményét az űrbéli növénytermesztésben lehet majd hasznosítani.
Használja ezt a technikát, ami Szilágyi Áronnak is sokat segített.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
Bár több településen is érdeklődéssel vizsgálják a törvényt, hasznosságát és kockázatait illetően változatlanul vannak aggályaik.
A közlekedési miniszter szerint a kormány és a felügyelet hibázott a 2000-es évek elején, meg kell várni a bírósági folyamat végét.