Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Megkezdődött a SkyCourt tetőszerkezetének helyére emelése, várhatóan az ütemtervnek megfelelően az év végén átadják a Ferihegy 2-es terminál A és B utasforgalmi csarnokát összekötő 40 ezer négyzetméteres új utasforgalmi épületet - közölte Hardy Mihály, a repülőteret üzemeltető Budapest Aiprort vállalati kapcsolatok igazgatója.
A tetőszerkezet tizennégy, egyenként hetvenöt tonnás főtartója egyesével, három darabban érkezik az építési területre. Itt illesztik őket össze és emelik be őket a tetőszerkezetbe a kivitelezési munkákat közbeszerzésen elnyerő szegedi székhelyű KÉSZ Építőipari Zrt. munkatársai.
A korábbi tájékoztatás szerint a 40 ezer négyzetméternyi új utasforgalmi terminál építése mellett 55 ezer négyzetméter meglévő épületrészt is felújítanak. A fejlesztés része 50 új határátlépő pont, 21 új beszállókapu, 80 új utasfelvételi (check-in) pult, továbbá 16 új önkiszolgáló jegykezelő automata kialakítása is.
A SkyCourt földszinti indulási oldalán üzletek, a félemeleten pedig éttermek, kávézók és bárok lesznek. A 2-es terminál kereskedelmi területe a jelenleginek a duplájára bővül az új épület teljes átadása után. Az év végén a beruházási projekt egyes részeit tervezik átadni.
A Budapest Airport tulajdonosa a 2005 végén lezajlott privatizációban vállalt 2006 és 2011 között legalább 65,5 milliárd forint értékű fejlesztést.
A budapesti nemzetközi repülőtéren az idén 8,22 millió utast várnak a 2009. évi 8,1 milliós forgalom után. A 2009. évi utasforgalom 4,1 százalékkal mérséklődött, míg az Európai Unióban a csökkenés átlagosan 5,9 százalék volt. A ferihegyi repülőtér versenytársainál ennél nagyobb volt a visszaesés: Bécsben 8,3 százalék, Prágában 7,8 százalék, Varsóban pedig 12 százalék.
Tavaly a forgalom 76 százalékát a hagyományos légitársaságok adták, 24 százalékát pedig a fapadosok. Az idén 75-25 lesz ez az arány a becslések szerint.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A munka minőségét sok kritika érte.
Szokták mondani, hogy a zenész ne politizáljon, de akkor a politika meg ne szóljon bele a zenébe – vélekedett.