Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Befejeződött a kereskedők megkérdezése a „Mai Piac-Nielsen Sikertermék 2010” verseny keretében.
A Nielsen piackutató cég munkatársai húsvét után kezdték feldolgozni a kereskedők megkérdezésekor gyűjtött adatokat. A piackutató cég kérdezőbiztosai március végéig az elmúlt időszak legsikeresebb innovációiról kérdezték meg országszerte tizenöt üzletlánc egységeinek vezetőit, továbbá önálló boltok működtetőit.
A kérdőíven nyolc élelmiszer-kategória újdonságai szerepeltek, az édességektől a tejtermékekig. Ugyanígy nyolc vegyiáru- és kozmetikum-kategóriában értékelték a kereskedők új termékek bevezetését, a babaápolási cikkektől a tisztálkodószerekig.
„A kereskedők megkérdezése alapján azt látjuk, hogy a kedvezőtlen gazdasági helyzetben mind fontosabbá válnak a különböző termékfejlesztések. Egyre erősödik a verseny és egyes gyártók innovációk révén próbálják piaci pozíciójukat erősíteni, megőrizni” – foglalja össze Melisek Eszter, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatója az idei Sikertermék verseny eddigi tapasztalatait.
A Mai Piac idén is a Nielsennel együttműködve választja ki az elmúlt évben legeredményesebben bevezetett új élelmiszereket, háztartási vegyiárukat és kozmetikumokat.
Forrás: Mai Piac
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.