szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot tanúsított a fogyasztókkal szemben a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt., s ezért 40 millió forintra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).

A hivatal közleménye szerint a cég tavaly július-szeptemberben megtartott "Nyári SMS promóció" elnevezésű játékával összefüggő reklámokban megtévesztette a fogyasztókat. Ugyanakkor enyhítő körülménynek bizonyult például az, hogy a Vodafone egyes kommunikációs eszközein törekedett a teljes körű információ megadására, az akció megindítását követően pedig igyekezett javítani kereskedelmi kommunikációin.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

HavariaPress Vállalkozás

Több mint 30 milliós bírság fogyasztók megtévesztéséért

Az árbevétel figyelembevételével maximálisan kiszabható 41,6 millió forintos bírságot rótt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a fogyasztói csoportokat szervező, korábban többször elmarasztalt Euro Correct Consulting Kft-re. A cég nem egyértelműen, vagy egyáltalán nem adott információt a fogyasztói csoportok lényeges tulajdonságairól a vásárlóknak - értesült a HavariaPress.

MTI Gazdaság

Az OTP-t és a Postát is megbüntette a GVH

Összesen 15 millió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal(GVH) az OTP Bankra és a Magyar Posta Életbiztosító Zrt.-re, mivel a két vállalkozás fogyasztókat megtévesztő módon, illetve tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatva hirdette termékeit.

MTI Gazdaság

Demján felvásárolhatja a Milton Bankot

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyezte, hogy a Demján Sándor nagyvállalkozó tulajdonában lévő Magyar Tőketársaság Zrt. megvásárolja a Milton Bankot, amely most a Wallis Zrt. tulajdonában van.

HavariaPress Itthon

A GVH tízmillióra bírságolta a Gastroyal Food Kft.-t

Tízmillió forintra bírságolta a Gastroyal Food Vendéglátóipari Kft.-t a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), mert a kft. tavaly március és június között tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a fogyasztókkal.