Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A SkyEurope és a Seagle Air után csődöt jelentett az Air Slovakia is.
A szlovák közlekedési tárca márciusban jelentette be, hogy megvonják a működési engedélyt a főként charterjáratokra szakosodott légitársaságtól, mivel a kért határidőre nem tudta a pénzügyi helyzetét igazoló dokumentumokat bemutatni. A társaság hétfőig fellebbezhetett volna, de ezzel a jogával nem élt.
Szlovák lapok ugyanakkor azt jelentették, hogy az Air Slovakia egy pozsonyi kerületi bíróságon már benyújtotta a csődkérelmet. A szlovák média már korábban arról írt, hogy a cég a társadalombiztosítással, illetve üzleti partnerekkel szemben fennálló több millió eurós tartozását nem tudja kiegyenlíteni, és rendőrségi vizsgálat is folyik munkatársai ellen, törvénytelen bérkifizetések miatt.
A szlovák közlekedési minisztérium 2009. szeptemberben a SkyEurope-tól, majd decemberben a Seagle Airtől vonta meg a működési engedélyt. Az Air Slovakia 2007 márciusban abból profitált, hogy riválisa, a Slovak Airlines csődbe ment.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.