szerző:
MTI

A német Adidas AG, a világ második legnagyobb sportruházati cége már biztosan győztesként zárja a futball-világbajnokságot: a focinak köszönhető bevétel a vártnál jóval nagyobb lesz 2010-ben, miután a vb-n részt vevő csapatok mezei iránt kétszer akkora a kereslet, mint a 2006-os világbajnokság idején volt - írta a Napi Gazdaság.

A világ legnépszerűbb játéka várhatóan 1,5 milliárd eurót hoz a cég konyhájára, amivel az Adidas megdöntené a 2008-as Európa-bajnokság évében elért 1,3 milliárdos rekordot. A vállalat a világbajnokság egyik fő szponzora, ezenfelül a részt vevő csapatok közül tizenkettő szállítója. Az Adidas legnagyobb piaci versenytársa, az amerikai Nike tíz csapatot lát saját neve és a hozzá tartozó Umbro márkanév alatt.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
A négy évvel korábbinál magasabb a lengyel választási részvétel

A négy évvel korábbinál magasabb a lengyel választási részvétel

Új tarifákat vezetett be a Telenor, itt találja, melyikben mi van

Új tarifákat vezetett be a Telenor, itt találja, melyikben mi van

Az Audi is megszólalt: először projektcéget vettek, nem földet

Az Audi is megszólalt: először projektcéget vettek, nem földet

Ötven százalék körüli részvétellel zárt az ország

Ötven százalék körüli részvétellel zárt az ország

Tarolt az ellenzék Miskolcon - őket is meglepte az eredmény

Tarolt az ellenzék Miskolcon - őket is meglepte az eredmény

A 3 és feles metró - Duma Aktuál best of önkormányzati kampány

A 3 és feles metró - Duma Aktuál best of önkormányzati kampány