Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Pick élelmiszeripari vállalat emblémája is látható lesz a McLaren autóin az idei Forma-1-es Magyar Nagydíjon, s így sok millió tévénéző láthatja szerte a világon az egyik legrégebbi és még mindig magyar kézben lévő márkajelzést. Az együttműködés a Pick nemzetközi és a Vodafone hazai terjeszkedését segíti.
A konstruktőri és egyéni pontversenyben is éllovas brit Formula 1-es istálló főszponzora, a Vodafone teremtette meg a lehetőséget arra, hogy a Hungaroringen egy magyar vállalat is megjelenhessen a csapat versenyautóin. A telekommunikációs multi ezt eddig Ausztráliában és Spanyolországban tette lehetővé egy-egy helyi vállalatnak.
Az együttműködést Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. elnök-vezérigazgatója, Csányi Sándor, a Picket is magában foglaló Bonafarm csoport alapítója és Kovács László, a Pick elnök-vezérigazgatója jelentette be. A 141 éves szegedi élelmiszeripari cég logói a pilóták sisakja mellett, a karosszéria légbeömlő alatti részén kapnak helyet, s az autókat oldalról nézve tökéletesen láthatóak lesznek.
A Vodafone a Forma 1-es McLaren csapat segítségével olyan reklámfelületet kínál potenciális partnerének, amelyet az különben nem érhetne el, vagy nem volna érdemes megcéloznia. Bár a Magyar Nagydíjon a Pick rendelkezésére álló felület pénzben kifejezett értékét nem hozták nyilvánosságra, de szakértői értékelések szerint nagyjából 150 millió forintba kerülne, ha ki kéne fizetni. Csányi Sándor elismerte, hogy e „szponzoráció” elméleti értéke meghaladja azt az összeget, amit a Pick hasonló célokra idén kifizethet.
A Vodafone a mostani gesztusért cserébe azt várja, hogy a mezőgazdaságra és a logisztikára specializált kommunikációs és internetes szolgáltatásait bevezethesse a Bonafarm tagvállalatainál – emelte ki Beck György. Az elnök-vezérigazgató kifejtette, hogy mindenképpen szerettek volna egy olyan tradicionális magyar márkát támogatni, amelynek esélye van rá, hogy valódi multinacionális céggé nője ki magát. Erre a Picknek jó esélyei vannak, hiszen a térség egyik legnagyobb húsfeldolgozó vállalataként már jelenleg is 32 országba exportálja termékeit – fejtette ki Kovács László.
Csányi Sándor megerősítette, hogy a Bonafarm cégcsoport jelentős terjeszkedés és fejlődés előtt áll. A mostani hirdetési lehetőség jól támogatja ezt a törekvést, mert a brit piacon szeretnék megerősíteni pozícióikat. Hangsúlyozta ugyanakkor, hogy nem csak a Pick, hanem a cégcsoport többi márkájára a Herzre, a Sole-Mizora vagy a Teleki borokra szintén nemzetközi fejlődés vár. Mint mondta, a tradíció miatt a magyar élelmiszergazdaságnak vissza kell szereznie térségi vezető szerepét. A magyar termékek jó híre ugyanis mind a mai napig fennmaradt. S az mégsem járja, hogy például Oroszországban olasz élelmiszeripari cégek több „magyar szalámit” adnak el, mint mi magyarok. A továbblépéshez azonban kormányzati segítségre is szükség van, s nem elég a passzív szemlélődés – közölte az üzletember.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.