Öt biztosítónál kifogásolta az ügyintézést a PSZÁF

Öt biztosító működését kifogásolta a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF), de bírságot egyik esetben sem szabott ki.

  • MTI MTI
Öt biztosítónál kifogásolta az ügyintézést a PSZÁF

Az Allianz Hungária Biztosítót a panaszok ügyintézési határideinek betartására szólította fel a PSZÁF. A K&H Biztosító két felszólítást is kapott: nagyobb gondot kell fordítania arra, hogy a munkatársai körültekintően járjanak el és intézkedjenek, illetve a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) szerződéseknél tartsa be a tájékoztatási kötelezettségét.

A Groupama Garancia kötelezettsége az, hogy tartsa be a panaszok ügyintézésének határidejét. A Generali Providencia figyelmét pedig a gépjármű-kárrendezés határidejének betartására hívta fel a PSZÁF. Végül a Cardif Biztosítót arra kötelezte a felügyelet, hogy a szolgáltatás során birtokába került dokumentumokat elvárható gondossággal kezelje, továbbá a döntéseit a szerződési feltételekben megadott határidőkben hozza meg.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.