szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Három biztosítót száz-százezer, míg egyet kétszer százezer forintra bírságolt a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF), elsősorban a fogyasztói panaszok nem megfelelő kezelése miatt – a határozatok hétfőn jelentek meg a felügyelet honlapján.

Az Aegon, a Groupama-Garancia, a Generali Providencia, valamint az Allianz biztosítókat egyaránt 100-100 ezer forint fogyasztóvédelmi bírsággal sújtotta a PSZÁF. Az indok minden esetben az volt, hogy az ügyfél a panaszára nem kapott választ az adott biztosítótól. A Groupama-Garanciára egy másik 100 ezer forintos bírságot is kiszabott a PSZÁF. Ennek indoka pedig az ügyfelek, valamint a felügyelet ellentmondásos tájékoztatása volt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Gazdaság

Folytatja a szigort a PSZÁF: egyetlen ügyfélpanasz 200 ezerbe is kerülhet

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) bankokat és biztosítókat büntetett meg, mert nem megfelelően kezelték az ügyfelek panaszait vagy nem tájékoztatták őket megfelelően. A legnagyobb bírságösszeget, összesen félmillió forintot ezúttal a CIB Banknak kell fizetnie, mivel nem válaszolt időben három ügyfele panaszlevelére.

MTI Gazdaság

A PSZÁF 3 millió forintra bírságolta az AXA Bankot

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete 3 millió forint fogyasztóvédelmi bírság megfizetésére kötelezte az AXA Bank Europe SA Magyarországi Fióktelepét, mert a bank megsértette az ügyfelek tájékoztatására vonatkozó jogszabályi előírásokat – közölte a felügyelet szerdán.