Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Saját márkás termékeket vezet be az idén a Media Markt és Saturn áruházakat üzemeltető Media-Saturn holding.
A német társaság csütörtöki közleménye szerint az OK és a Koenic márkajelzéssel ellátott kenyérpirítók, hűtőszekrények, televízió-készülékek és egyéb berendezések már a karácsonyi szezonban megjelennek, majd 2011 első félévében jön az Isy és a PEAQ termékcsalád. A cég saját fejlesztésű márkáit viselő háztartási és szórakoztató-elektronikai készülékeket elsőször a németországi üzletekben árulják, majd később kezdik az értékesítést a többi piacon. A Metro AG-hoz tartozó Media-Saturn-Holding GmbH 16 európai országban összesen 845 áruházat üzemeltet. A több mint 60 ezer embert foglalkoztató társaság bevétele tavaly 19,7 milliárd euró volt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Horváth László szerint „az már látható, kire nem számíthat a társadalom a drog elleni küzdelemben”.