Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Saját márkás termékeket vezet be az idén a Media Markt és Saturn áruházakat üzemeltető Media-Saturn holding.
A német társaság csütörtöki közleménye szerint az OK és a Koenic márkajelzéssel ellátott kenyérpirítók, hűtőszekrények, televízió-készülékek és egyéb berendezések már a karácsonyi szezonban megjelennek, majd 2011 első félévében jön az Isy és a PEAQ termékcsalád. A cég saját fejlesztésű márkáit viselő háztartási és szórakoztató-elektronikai készülékeket elsőször a németországi üzletekben árulják, majd később kezdik az értékesítést a többi piacon. A Metro AG-hoz tartozó Media-Saturn-Holding GmbH 16 európai országban összesen 845 áruházat üzemeltet. A több mint 60 ezer embert foglalkoztató társaság bevétele tavaly 19,7 milliárd euró volt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.